Descripción:
BUSQUES FEINA?
CATT, empresa especialitzada en RRHH i Treball Temporal, t'ofereix oportunitats laborals en funció de la teva formació i experiència #estemalteucostat.
CATT Manresa des de la divisió de Treball Temporal precisa incorporar un/a ADMINSITRATIVA DE RRHH per al nostre client ubicat a Manresa.
QUINA SERÀ LA TEVA MISSIÓ?
Sota la supervisió del Responsable del Dpt. de RRHH, la persona seleccionada s'incorporarà al departament RRHH i s'encarregarà de realitzar tasques de reforç al Departament com ara: tramitació de contractes, control horari del personal, alta i baixes , seguretat social, control EPI's...
QUÈ ÉS REQUEREIX PER FORMAR PART DE L'EQUIP?
Es precisa experriència prèvia d'almenys 2-3 anys en tasques similars.
Estudis superiors en Administració o valorable Grau en Relacions Laborals/psicologia,..
Experiència en programes d'ofimàtica bàsica (word, excel)
Persona responsable, empàtica, àgil, oberta... acostumada a tractar amb clients o treballadors i un ritme de treball elevat
Idiomes: català i castellà nivell alt
Vehicle propi per desplaçar-se
QUÈ ET PODEM OFERIR??
Tipus de contracte temporal amb posibilitats d'incorporació per empresa.
Horari: Dilluns a divendres torn partit
Salari;: a concretar segons valúa