OFERTAS DE EMPLEO
 
Busco Puesto de En Del sector
       
OFERTAS DE EMPLEO
     
AUX. ADMINISTRATIU/VA 17/04/2019
AIGUAVIVA Es busca una persona per realizar tasques administratives i de magatzem per una empresa de les rodalies de Girona.

Funcions:
- Atendre trucades telefòniques
- Recepcionar el gènere d'entrada a l'ordinador
- Etiquetar
- Entrar les comandes.

Requisits:
- Do de gent per atendre el telefon
- Coneixaments d'informàtica

Horari: 05:00 -13:00 ( aprox.)

Incorporació inmediata

Tipo de puesto: Jornada completa

Sueldo: 7,54 brut/hora
El número de puestos vacantes es 1
 
       
     
ADMINISTRATIU/VA COMPTABLE 12/04/2019
BERGA Per empresa Càrnica
Grau d'Administració i Direcció d'empresa per realitzar tasques comptables , traçabilitats, balanços, control de mercaderies, gestió de personal, organització de tasques del personal....
S'ofereix jornada completa
Horari intensiu de 9 a 17h de Dilluns a Divendres
Zona de treball Berga
Incorporació immediata
Requisits:
GRAU d'Administració i Direcció d'Empresa
Experiència en les tasques especificades
Persona resolutiva, capacitat de gestió i organitzada
Carnet B
Interessats/des registrar-se a www.catt.es i enviar el CV a berga@catt.es
El número de puestos vacantes es 1
 
       
     
AUX. ADMINISTRATIU/VA 08/04/2019
GRANOLLERS CATT selecciona a un/a administrativo/a laboral para dar soporte a dicho departamento.

Fuciones:

- Realizar altas, bajas, nóminas.
- Tareas administrativas.

Salario: 7,88 brutos/hora

Horario: de 8:30 a 14:00 y 16:00 a 19:00 de lunes a jueves. Viernes 8:30 a 14:30

Incorporación inmediata.

Interesados/as inscribirse y enviar CV a: granollers@catt.es
El número de puestos vacantes es 1
 
       
     
ADMINISTRATIU/VA 08/04/2019
GARROTXA Descripció:
RESPONSABLE DE COMPRES - Im port Manager. Per empresa especialitzada en souvenir i articles de regal de la Garrotxa

Funcions:
- Responsabilitat total en les importacions i aprovisionaments de l'empresa.
- Pressupost de compres per 2019
- Relació amb els proveïdors situats a Àsia en un 80%
- Negociació de preus, terminis de lliurament i recerca de nous proveïdors.
- Dos viatges a l'any a Xina (15 dies a l'abril i 15 dies a l'octubre)

Horari:
- Flexibilitat horària
- Incorporació: Quan es trobi el candidat/a que compleixi el perfil

Requisits:
- Imprescindible persona metòdica i ordenada amb habilitats de negociació i de treball en equip.
- El candidat/a treballarà amb independència per sota la gerència i coordinats amb el departament comercial i el departament de disseny.
- Imprescindible: Català i/o Castellà parlat, entès, llegit i escrit correctament
- Imprescindible: Anglès (nivel molt alt)

S'ofereix:
- Bon ambient de treball en una organització molt horitzontal i flexibilitat horaria.
- Disposarà d'una administrativa sota la seva responsabilitat
- Retribució segons coneixements i experiència aportada: entre 30.000 i 40.000 euros anuals + incentius + telèfon + mútua privada.

Interessats/des registrar-se a www.catt.es i enviar CV a olot@catt.es
El número de puestos vacantes es 1
 
       
     
ASSISTENT DE COMPRES 26/03/2019
SALLENT Seleccionem per important empresa del sector de la construcció situada a la comarca del Bages personal amb experiència com ASSISTENT DE COMPRES.

Es demana:
Assistent de compres amb perfil junior per donar suport el departament.

Requisits:
Capacitat de planificació i organització del treball
Habilitats socials ( empatia i capacitat de comunicació)
Persona resolutiva, acostumada a treballar en equip
Domini de paquet Office

Funcions:
Donar suport al departament de compres (càlcul de costos, pressupostos...)
Comunicació i contacte amb el associats del grup, (enviar ofertes als associats i posteriorment fer seguiment...)
Coordinar les activitats amb els diferents departaments de l'empresa
Comunicació amb els proveïdors ( reclamar terminis d'entrega, seguiment de comandes...)
Utilització del sistema informàtic intern de l'empresa per introducció de comandes
Realitzar el seguiment de les ofertes i comandes
Gestió d'arxiu i documentació

Estudis mínims
ADE, empresarials o similars

Es valorarà
Nivell d'anglès





El número de puestos vacantes es 1
 
       
     
OFICIAL/A 2ª ADMINISTRATIU/VA 18/03/2019
EL BERGUEDÀ Descripció:
- Per empresa especialitzada en gestió documental.
- Tasques de gestió de llibres i publicacions
- Elaborar les fitxes de publicacions i del fons bibliogràfic per a poder penjar en la web, enviar a llibreries i distribuïdora.
- Escanejar o editar les cobertes de les publicacions per a l'edició de les fitxes.
- Manteniment de la pàgina web, altes , baixes i actualització de continguts.
- Seguiment de les publicacions editades i sol·licitud dels originals a impremptes.
- Actualització i introducció de les fitxes ISBN de les publicacions.
- Seguiment de les vendes de les Editorials.
- Estadístiques de vendes.
- Resum anual de venes.
S'ofereix:
- Jornada completa de Dilluns a Divendres
- Horari partit fins les 16:00h.
- Zona El Berguedà
- Incorporació immediata.
Requisits:
- Formació mínima: Fromació professional de Grau Superior en Administració
- Experiència laboral mínima de 3 anys en feines administratives.
- Disponibilitat de Formació durant 2 mesos a Barcelona
- Persona organitzada i polivalent
- Disposar de Carnet i cotxe propi
Interessats/des registrar-se a www.catt.es i enviar CV a berga@catt.es
El número de puestos vacantes es 1
 
       
     
ADMINISTRATIU/VA 14/03/2019
AMER Descripció: - Empresa laboratori veterinari
Funcions: - Atenció telefónica amb client, arxiu, documentació,...
Horari: 9:00 a 13:00 i de 15:00 a 19:00
Disponibilitat: Incorporació immediata. És una PUNTA DE FEINA 6 MESOS

Requisits:
- Formació: CFGS Administració o similars
- Castellà/Català i Anglès: parlat, entès i escrit correctament
- Persona organitzada, autoexigent, metòdica, resolutiva, dinàmica i rigorosa.

Interessats/des registrar-se a www.catt.es i enviar CV a olot@catt.es
El número de puestos vacantes es 1
 
       

           
 
CATT Treball  
Pl. Països Catalans, 1  
Berga